[HECnet] two dumb RSX questions

Peter Lothberg roll at Stupi.SE
Sun Feb 16 21:16:34 PST 2014

DECnet fels|k..

Jag (n{r ja vaknar) fixar till en Frebsd burk p} lanet med routern och
Krylbo, s} kan du testa med din brygga direkt hemifr}n dig om du har
lust.

Dagens radio |vning prata med en muppe i Mariefred. Det tog mig 38 min
att bygga ihop ensam... -)

Konton, ett guest//guest som inte funkar vi Internet kanske

Om du inte vill kopiera med NFT kan jag g|ra band av filer, eller
n}tt..

P} band fronten.

"buffer programmet" har ingen inverkan p} DLT tapen. 4MM tape vill
den av n}n anledning inte leka med. S} det blir DLT p} alla burkarna,
$10 p} Wierd_stuff kan man ju leva med.

DLT spolar hit och dit, men det funkar..

(Skall ta och konsolidera med en tape/disk CMD kontroller..)

-P